søndag den 1. april 2012

En forklaring

Nu har jeg gået den sidste lille uges tid, og overvejet hvad jeg skulle stille op med bloggen.
Jeg er 100 % inspirationsforladt, og føler, at alt jeg skriver (og har skrevet, for den sags skyld) er meningsløst. Jeg har haft nogen rigtig søde og trofaste faste læsere, og har på det seneste fået en del flere kommentarer end jeg nogensinde har fået før.

Men når det ikke giver mening i mit hoved længere, og når jeg ikke er tilfreds med det jeg laver, kan jeg ikke helt se, hvorfor jeg skal blive ved. Man skal jo gøre det fordi man synes det er hyggeligt og sjovt ikk'?

Jeg tror bare jeg har brug for en lille pause. Måske kommer jeg tilbage, måske fortryder jeg allerede imorgen - måske gør jeg ikke.


Tak til alle der har læst med, og skrevet søde og dejlige kommentarer. <3

3 kommentarer:

  1. Du må ikke stoppe, jeg har ledt efter din nye blog for har kun kunne finde din gamle. Når jeg så endelig finder den stopper du. Øvøv :)

    det er hvad du selv føler for :)

    SvarSlet
  2. Jeg forstår dig virkelig godt! Men jeg håber virkelig, at du en dag får lysten tilbage!

    SvarSlet
  3. Har lige fundet din blog og synes den er super fed! Følger altså alligevel :P
    Men kender godt når inspirationen er væk! Man skal bare holde pause til den kommer tilbage- for det gør den! Synes din blog har godt potentiale!

    Håber du laver mere! :) //

    SvarSlet