torsdag den 23. juni 2011

Du er stadigvæk akkurat ligeså smuk, som allerførste gang da du kyssede mig





Inde i mig sker der uuuuunderlige ting. Mine følelser er helt forvirrede. I går havde vi sidste dag på You and Me forever, og det er først nu det sådan rigtig er gået op for mig. Det er sørgeligt og rart på samme tid, tror det er derfor mit hoved fucker lidt op.

I dag har jeg bare lallet lidt rundt, sovet længe og sådan. Om lidt skal jeg mødes med min kæreste, vi skal ind til byen UDSAAAALG!

Imorgen er der afslutningsfest på filmen, glæder mig! Men inden da skal jeg over på min skole og pynte 3.g'ernes vogn, så skal jeg på arbejde, også er det endelig fest!!!! Også er der jo heller ikke længe til ros. Kan slet ikke lige sætte det sammen i hovedet.

Jeg er bare glad, og sådan helt sentimental og (som i nok kan se udfra overskriften) går jeg rundt og hører Kim Larsen, den er helt gal :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar