lørdag den 18. juni 2011

Så blev det lørdag :-)

Jeg sidder lige nu i min stue med min søster og far. Det er så fantastisk at være hjemme! Det er længe siden mine arbejdstider har passet sammen med min families. Nyder bare at at være her :-) 


(www.weheartit.com)

I går havde jeg en rigtig god dag - fik fri fra optagelser ca. kl. 22, så kom Marie og hentede mig i bil (første gang jeg har kørt med hende, og hun gjorde det godt, det må jeg sige) så tog vi hjem til hende, drak noget champagne og hørte noget musik, også tog vi videre til en af vores fælles barndomsvenner der har fået en sweet lejlighed på nørrebro. Vi drak en masse øl, og det var så hyggeligt at se en masse gamle venner og snakke om minder og gamledage! 
Efter at have været der nogle timer tog jeg videre og mødte Emil, Mads, Simone, Borg, Nicko og Müntzberg på en bar hvor vi fik nogle shots, og til sidst var det hjem med Nicko - med et lille smut forbi Seven først.

I dag har jeg bare chillet, set film, sovet, kysset, snakket, spist, og hygget mig med ham. Lækkert!

God lørdag, nu skal jeg godt nok ha' noget chokolade.
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar