søndag den 27. november 2011

Lidt mere galla!

hej derude! 
håber i har det lækkert på denne dejlige første søndag i advent! Når nu vejret er så dårligt, nyder jeg at have fri og bare ligge under dynen og se How I met Your Mother. Trods mine 18 år, er min mor sød og køber stadig advents gave til mig, hihihi. 

Nickolaj, min kæreste, er lige gået og snart kommer Simone da vi skal i gang med en fysikrapport til imorgen, så det bliver ikke en hel dag med rent afslapning fra min side af. 

Her er lidt flere billeder fra min galla fest i fredags. Enjoy! 



 
Nicko og jeg på den røde løber


Fra venstre: Bissen, Simone, Mads og Pauline. Så smukke venner jeg har :-)


Louise og jeg


Mine piger. Deres kjoler var helt fantastiske! 


Nicko og jeg på den røde løber 


Min smukke smukke søster Line i kort kjole (1.g'er, hehe) med sin galla-date. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar