onsdag den 16. november 2011

Now we're talkin'



Morgen mad i parker ved Russel Square 

Flotte efterårs farver!







London Eye & Big Ben 





Så hyggelig lille gård ved Covent Garden

Når jeg sidder og kigger billederne igennem kan jeg godt lidt se at vi stort set kun har nogle med os selv på, haha ;-) Men er det ikke også det der er det fedeste? Det synes jeg i hvert fald! Der var mange flere, men det tager en million år at uploade, så det må komme lidt i etapper! 

I aften skal jeg til casting på en kortfilm  og derefter hjem og spise hos min engelsk lærer, det bliver hyggeligt :-)

5 kommentarer:

  1. Hejsa :)
    Ville lige høre hvordan du laver den der effekt med dit kamera? Den der hvor det ligner at billedet er taget i et spionhul...
    hilsen en som synes at din blog er super fed!
    p.s. Har nemlig selv et spejlrefleks, men er ikke så meget inde i det endnu.

    SvarSlet
  2. Hej Frederkke!
    det er taget med et specielt fisheye objektiv, så er ikke en indstilling på kameraet :-)

    SvarSlet
  3. Hvad koster sådan et objektiv? :)

    SvarSlet
  4. Min kæreste købte det i NY til omkring 600 kr.
    Her i Danmark kan man vist få det til 2300 hvis det skal være præcis det her. Men du kan sikkert finde det billigere andre steder :)

    SvarSlet
  5. http://kamerahuset.dk/product/samyang-14mm-f-2-8-til-nikon/

    :-)

    SvarSlet