fredag den 30. december 2011



Dette var mit outfit i går. Jeg brugte dagen inde i byen sammen med Nickolaj, og senere så vi film og hyggede hjemme på mit nye værelse. jeg er godt tilfreds med resultatet af flytningen, men der mangler stadig en del før jeg opnår hvad jeg drømmer om. Men der går ikke mange uger, så når jeg mit mål ;-) 

I morgen er det nytårs aften, og vi skifter fra år 2011 til år 2012.. det er vildt at tænke på. snart er jeg færdig med 3.g,  og hvad sker der så? min fremtid ser lige nu ret tåget ud - så et af mine nytårsfortsæt må hellere være at få tænkt lidt fremad og på, hvad jeg generelt vil med mit liv. 

5 kommentarer:

  1. sikke et fint værelse du har - ligner nærmest et showroom, fedt;-)

    tillykke med det flotte resultat!!


    love
    modepistol

    SvarSlet
  2. Tusind tak! :-) jeg er også ved at være tilfreds med det. tak for kommentaren!

    SvarSlet
  3. Super fint outfit!:)
    Hvor gammel er du?

    Jeg er vild mit dit værelse! Hvor har du tøjstativet fra?:)

    SvarSlet
  4. Hej Mette Marie.
    jeg er 18 år. tøjstativet er bare et midlertidigt et jeg lige fandt i min kælder. i virkeligheden er det meget grimt, og har kun stået der indtil jeg har fået mit nye op ;-) hehe

    SvarSlet
  5. Hehe okay. Hvor har du så det nye fra?:)
    Jeg kunne nemlig godt tænke mig et!!:D

    SvarSlet