onsdag den 28. december 2011

Hej alle søde.
i dag har der været lidt stille fra min side af.
en opmærksom læser vil vide, at det er fordi jeg har brugt hele dagen på at flytte - og what uuuup, det tager sygt lang tid!
jeg sidder lige nu på mit nye værelse (som jeg snart vil vise frem) jeg mangler stadig at pakke 4 flyttekasser ud, og jeg har været i gang siden kl. halv 9 i morges. min søde Marie er lige gået - hun har ellers også været her det meste af dagen for at hjælpe mig med at pakke tøj og alt det andet ud.

fuck. jeg er også dødsens træt lige nu, og ville ønske jeg bare kunne ligge mig under dynen og se noget tv. men vores tv kommer først til at virke om 4-6 uger! det er ikke en rar tanke... heldigvis har vi allerede nu (og som blev fikset som noget af det første) fået internet. dét er rart!


nu vil jeg se at komme videre :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar