fredag den 17. februar 2012






Roskilde festival i LEGO - how sweet is THAT!


Så kører jeg med ihpone billeder igen - uproffesionelt! 
Har haft den bedste dag i dag! Startede ud med morgenmad på cafe Neuperts på Vesterbrogade med Nickolaj, og efterfølgende tog vi til LEGO-eventet i Bella Center. Vi har gået og joket lidt med det de sidste par dage, så nu måtte det ske. Min far kunne få os gratis ind, og det var helt vildt hyggeligt at gå rundt og kigge på hjernedødt-godt-bygget LEGO. Efter et par timer derude, tog vi på cafe og spiste mad, gik rundt og chillede og havde det godt. 

Nu drikker jeg rødvin og spiser nachos, og så må vi se hvad aftenen bringer. 

2 kommentarer:

  1. Tusind tak for din søde kommentar på min blog :-) Din er også rigtig flot! Vild med dit simple og smukke design. Kig endelig forbi igen! Knus

    ninapratt.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mange tak Nina.

    Det vil jeg gøre :-)

    SvarSlet