mandag den 6. februar 2012

SNE I KBH




Iphone billeder.... 

Åh, sneen irriterer mig virkelig. Specielt når man har en cykeltur på 4 km hjem fra skole på små veje.. Øv! 
Jeg sidder med en danskstil jeg skal have lavet til i aften, og har mest lyst til at lave alt muligt andet. 

En ting at se frem til er dog, at jeg i starten af marts skal til Århus og filme kortfilm. Jaaa :-) jeg blev kontaktet af Mathias Elmose, instruktøren på filmen, der spurgte om jeg ville spille hovedrollen. 
Selvom det ikke er den vildeste produktion, er der dog lidt løn, og optage perioden er på 3 dage så glæder jeg mig til at lave lidt. Og min skole er cool med det, bliver så glad ved tanken. 

God eftermiddag :-) 


2 kommentarer:

  1. Hey. Virkelig lækker blog du har dig der, jeg er blevet fast læser på bloglovin (: jeg håber du vil overveje det samme.

    www.joethinkstwice.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Lyder godt Johanna.

    Jeg kigger forbi!

    SvarSlet