onsdag den 27. april 2011

Bekymret

Fuck mand..
ved ikke rigtig hvor jeg skal starte henne.
Jeg har det virkelig godt, i ved, har de bedste venner, en (for det meste) dejlig skole, en fantastisk familie og alt det der.. men fuck mand! jeg tror simpelthen ikke jeg kan klare gymnasiet - eller, forstå mig ret. Jeg klarer skam gymnasiet, men jeg kommer ud med et eksamensbevis med et kæmpe fedt 02 i gennemsnit..jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre..  det er vidst lidt forsent at prøve at forstå hvad fanden det egentlig er vi laver, men samtidig føler jeg også bare at jeg ikke gør nok, og at jeg måske et eller andet sted godt kan mere end jeg viser lige nu.
men når man først har prøvet at være i himlen, hvem fuck gider så tilbage til helvede?
her taler jeg om at jeg er i gang med at indspille en film. Noget jeg kan finde ud af, noget jeg er god til, og noget jeg fucking elsker.. Hvad skal jeg bruge skolen til? fuck skolen!!!!!!!
men det er jo min fremtid mand.....

2 kommentarer:

  1. Vildt mindfuck at læse det her indlæg. Jeg har det på nøjagtigt samme måde, men er den seneste tid kommet frem til, at medmindre man har et drømmestudie, der kræver en tough indsats fra ens side i skolen, skal man bare skide på de fucking karakterer. Det kan jo aldrig passe, at nogle latterlige cifre på et stykke papir skal kunne definere hverken fremtiden eller ens lykke. Så længe man har ambitioner, drømme og kan tænke kreativt og finde ud af at arbejde, er ens gennemsnit det mest ligegyldige i hele verdenen. Gør hvad du kan og orker, nyd det sociale og og hav det ellers nice. Man kan nemt glemme sig selv på sådan en skide uddannelsesfabrik.

    SvarSlet
  2. Nemlig!
    Er glad for at jeg ikke er den eneste (som jeg dog heller ikke tror jeg er) der føler sådan..
    Og du har fuldstændig ret - man skal bare prøve at tænke en lille smule udover alle de tal. Problemet er bare alle de fucking forventninger og krav der bliver stillet til en, hvis man ikke kan leve op til det, er det virkelig svært at se hvad man så lige skal gøre.
    Men du har ret i alt hvad du skriver. Fuck det.. Og man kan jo ALTID på en eller anden måde finde en anden vej til tops hvis det er det man vil!

    SvarSlet