torsdag den 14. april 2011

oh yes, Little Friday, oh yes



Ser sådan her ud i dag.. Vans'ne har jeg købt i NY til min søster (kom bare lidt til selv at tage dem på idag....)



Baby  ♥


En sød og nyttig julegave fra min sødeste pige Marie. Jeg glæder mig til at se hende imorgen, det er så lang tid siden og hun er det bedste jeg ved!


110 kr. (for alle tre) in The City That Never Sleeps




Købte det fineste sæt undertøj i VS. Jeg ligner en lille cupcake i det... (underlig følelse egentlig)



Essie neglelakkerne jeg har skrevet om tidligere og en marineblå fra Urban Outfitters.. Den er desværre ikke lige så pæn på som den ser ud på billedet. Synes ellers farven er så lækker!


SOL



I aften er den sidste caféaften på skolen inden læseferie, ret sindsygt! Vi skal give den gassss! Årh, får så meget stress over eksamenerne... jeg ved det kommer til at gå lortedårligt, så har bare lyst til at give op allerede nu. Desuden skal jeg ud og filme i 4 uger næsten midt i læseferien, det er virkelig dårlig timing. Men så har jeg da en grund for at det går dårligt, lol Lige nu sidder jeg og venter på at min kæreste kommer herhjem, han er den laaaaangsomste i verden.
Senere kommer Pauline, så skal vi nok ha' en lille øl også derover, bliver skønt.

Sessssssssss
 ♥
 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar