onsdag den 20. april 2011

Exhausted



Det kan på ingen (og mener virkelig INGEN) måde beskrives hvor træt jeg er lige nu. Ikke kun fysisk, men også psykisk. Har lige lagt mig under dynen og  ligger næsten og sover mens jeg skriver det her..
Jeg er taget til Sverige med mine forældre og søster, det er så rart. Jeg kan virkelig mærke at det er hvad jeg har brug for lige nu.
Det er underligt at tænke på at det var sidste dag med film. :-( skal nu vente 4 uger igen. Vil forresten rigtig gerne lave et indlæg om alt det her film noget.. Skal jeg nok på et tidspunkt.

Årh, er så udmattet! Når dette er udgivet og jeg ikke kan hive mere ud af facebook vil jeg slukke min computer, sætte den ned på gulvet også bare lukke øjnene og aldrig åbne dem igen..... Altså før imorgen selvfølgelig.

Fuck det bliver lækkert...

Hov, billederne er fra i sommers. Det første er af mig selv og min kusine Anna, og det næste er Line og Anna.
Sødeeee

I dag har jeg været sammen med Nicko i 11 måneder. Hvad skeeeeer der. Han er det bedste jeg ved.
KYS OG MANGE KRAMMMM

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar