tirsdag den 26. april 2011

I gang igen....


Så er det hele normalt igen - ingen ferie, intet New York, ingenting :(
Heldigvis går jeg i den bedste klasse og har de sødeste veninder man kunne ønske sig, så det er ikke så slemt at være i skole som man kunne frygte. Desuden er min uge rigtig god - imorgen har jeg idrætsdag og torsdag skal jeg i Hareskovn (LOL) og bagefter i Parken og se 9.klasserne spille fodbold, de er gået videre til finalen wtfffff, så er man lidt stolt selvom jeg ikke aner hvem de er. og ja, så er der jo kun fredag tilbage, lux.

I dag har jeg bare ligget i Frb. have med Simone, på vejen købte vi lækre sandwiches, også lå vi bare og spiste og chillede :) desværre var solen lidt tvivlsom, men det var rigtig hyggeligt lige meget hvad.

Jeg må indrømme at selvom man bliver virkelig grebet af stemningen med sommer og shorts og sådan, så turde jeg ikke helt tage springet imorges.. Så tog helt sort på :( øv, skal blive bedre til det der med andet end sort!!!!

Nu skal jeg lave lektier,
maaaaaaaaaand! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar