lørdag den 1. oktober 2011

ÅRH MAND!!!!!

Så var det jo at jeg for ca. 3 uger siden havde bestilt et par søde og dejlige (og flotte!) Nike Free, fra en (dog) lidt tvivlsom hjemmeside, som sagde at der ville gå 10 til 12 dage med levering. Jeg får ikke nogen kvittering, da hjemmesiden fucker op lige i sidste øjeblik! Nå, men der går 15 dage, og jeg har intet hørt fra mine søde Nike Free. Jeg vælger så at tage stilheden fra den tvivlsomme hjemmeside som en haha-vi-har-taget-røven-på-dig-og-nakket-500-kr-fra-dig stilhed. Efter 19 dage vælger jeg så at gå ud i den virkelige verden og købe mig et par til 900 kr, (som også er rigtig søde og flotte) men som jo er til den fulde pris, og ikke de 480 jeg ville kunne få de andre for.

I morges kommer min mor ind til mig og siger at mine Nike Free fra den ellers tvivlsomme hjemmeside er på vej, og vil komme i næste uge. Det er jo lidt noget lort. Jeg kan ikke rigtig overskue at skulle til at sende dem tilbage og regne med at få mine penge retur, osv osv, da det jo netop ikke virker som en helt ordenlig hjemmeside. (skulle jeg bare lige have tænkt over for 3 uger siden ikke...)




Nå, det var en lang historie - men hvis der er nogen der er interesserede i et par sorte Nike Free, helt HELT ubrugte må de da endelige skrive. Hader virkelig sådan nogle situationer!

2 kommentarer:

  1. Det er str 40, da jeg havde regnet med at skulle løbe i dem, så der skulle være noget plads ude i spidsen :) bruger normalt 38/39

    SvarSlet