søndag den 2. oktober 2011


Hej blog ! Jeg bliver så inspireret af hende her, det helt vildt. Hun har det flotteste hår, kraftig rødt i toppen også fader det ud jo længere det bliver. Vil jeg også have!!!

I dag skal jeg på arbejde i Fona, hvad sker der for det! Det er 100 år siden jeg har været derude, så frygter lidt jeg ikke kan huske hvordan man gør :( hehe

I går havde jeg en fantastisk dag! Jeg vågnede op med Nickolaj til det mest fantastiske vejr, men følte at jeg havde slemme tømmermænd, så vi blev liggende i sengen til kl. halv 1, og da jeg så stod op havde jeg det faktisk fint nok. Vi havde begge mega meget lyst til is (?) så vi tog min søster og hendes kæreste under armen og gik op og købte lækker is. På vejen gik vi tilfældigvis forbi et kæmpe loppemarked som vi var inde og kigge på, det var jo bare ekstra bonus! Jeg købte dog ikke noget...
Aftenen brugte jeg på at lave mit AT-projekt færdigt, (sidder lige med det sidste nu inden jeg skal gå) og se Love And Other Drugs - perfekt film med perfekt mand!
Nyd søndagen. kissssssss xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar