fredag den 21. oktober 2011

Jeg er heldig


Jeg er heldig fordi jeg har en sød og lækker kæreste der kommer ind med ovenstående til mig om morgenen... mhm! 

Jeg er nu ankommet til det mørke Sverige. Vi har en sød lille hytte et sted mellem Malmö og Lund. Jeg har været meget i tvivl om jeg skulle tage med mine forældre herop i denne weekend, da det jo er de sidste dage i ferien og min søde Pauline endelig er kommet hjem fra en lang ferie, så ville rigtig gerne se hende og de andre piger i aften.. 
Men så tænkte jeg mig om en ekstra gang, og jeg har altså en masse lektier jeg skal have lavet, som jeg helt sikkert ikke for lavet hvis jeg blev derhjemme. Så nu er jeg her, og det er sindsygt rart. 

I morgen skal vi i den skønneste genbrugsbutik der ligger meget tæt på vores hus, håber virkelig der er noget brugbart! 

God fredag om det er ude i byen eller med en god film! 
Kys & kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar