mandag den 24. oktober 2011

STATUS

- er at jeg virkelig har meget at se til fortiden! Og her taler jeg altså på skole-fronten, så det er ikke så spændene som man kunne tro. Imorgen har jeg en fysikprøve der skal overstås, som jeg på ingen måde har styr på. Jeg har en kæmpe samf-aflevering til torsdag - som jeg kun er halvt færdig med.  Har jeg brugt hele dagen i dag på biblioteket for at finde bøger til SRP, og i aften skal jeg i teatret med skolen for at se et eller andet stykke i Dansk! Men det er dog meget rart, da det gælder som to timer der vil blive taget fra et andet sted. 
Nå, puha! Udover alt det, så er jeg glad og tilfreds med alting lige nu, og jeg ser VIRKELIG frem til at min kæreste og jeg tager til LONDON om en uges tid. jaaaaaa, glæder glæder glæder mig! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar