lørdag den 21. maj 2011

Goodbye Darkness

Har indset, efter jeg lige har læst de sidste par indlæg igennem, at min blogning her på det sidste har været ufattelig deprimerende... Det er jeg ked af, men naturligt nok så hænger det man skriver ret meget sammen med hvordan man har det. Her på det sidste har jeg haft det lidt fucked med alting, men det virker som om jeg kan se en lille smule lys forude nu, det sgu lækkert. 

I går brugte jeg dagen på at sove længe, samle mælkebøtter, kravle i træer, spise lækker mad, være fjollet og have det mega nice sammen med den dejligste dreng. Også har jeg fået den bedste gave!!!! Intet mindre end perfekt.


Jeg har været ude på Nimbus i dag til endnu en læseprøve - vi starter allerede optagelser på fredag (hvor det også er min fødselsdag, hehehehe) og det glæder jeg mig vold meget til. Det bliver altså godt at lave film igen og komme ud med nogle aggressioner :) 

Nu skal jeg i gang med noget matematik, det er nok det jeg har allermest lyst til at bruge min lørdag aften på ja. Pis og lort. 

Ha' en god lørdag! :-) KYSSS   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar