søndag den 8. maj 2011

Respect for the mamas





Jeg forstår ikke hvorfor alle hader søndage så meget.. Ja det er sidste dag man har fri, det er mandag i morgen osv, men man har jo stadig fri så i princippet er det jo ligesom lørdag (indtil kl. 8 når man begynder at tænke på lektier, selvfølgelig)

Jeg har tilbragt denne søndag i selskab med to af de sødeste, med samme navn. Vi tog på Café Stella og spiste brunch, rigtig lækkert og okay billigt. Inden da vågnede jeg op med Nicko, vi sov længe og chillede.

Som billederne viser har jeg haft shorts på i dag - en lidt blandet fornøjelse.. Det var rart, men måske lige en anelse for koldt endnu. På vej hjem fra byen tidligere var jeg en sød datter og købte blomster med til min mor, også selvom (som hun siger) "det fejrer vi jo ikke herhjemme" lol, alle mødre forventer da blomster på Mors Dag..

Nu er kl. så snart fem, og jeg har en underlig trang til at løbe en tur????????? wtf. må hellere gøre det så.


......og her er min søster så. hun er sød

Ingen kommentarer:

Send en kommentar