lørdag den 7. maj 2011

Got an attitude

I dag er det lørdag, og normale mennesker plejer altså at sove længe om lørdagen.. Men jeg har været alt for tidligt oppe, og føler derfor allerede at jeg burde spise frokost. Meget nyt for mig.

Jeg tror jeg vil bruge min dag på Blågårdsgade sammen med min veninde Louise. Der er noget gadefest, og vejret er jo intet mindre en fantastisk! :-)

I går var min søster og jeg på strøget, købte den top jeg har på på billederne. Den er bare fra gt, og kostede vist omkring 150 eller så noget.. Bruger den til højtaljede jeans nu, og snart udover et par shorts, mums.
Ringen købte Line, den er ret fed tror jeg tager den på i dag, hæhæ





Her er den smarteste opfindelse NOGENSINDE: 




En lille elastik man sætter igennem lynlåsen og op omkring knappen. Alle der ejer et par Cheap Monday bukser ved hvor fucking irriterende det er at lynlåsen ALTID er halvt nede.. Nu har Weak Day lavet den der elastik og den koster vist 35 kr. for 3.. Genial opfindelse der holder 100 % :) 


Ses derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar