mandag den 16. maj 2011

Underligt....

Jeg er i det underligste humør. Har lyst til at være sur, råbe og græde (gør det faktisk også) hele tiden. Men så samtidig er det som om at det ligger begravet inde i mig, og hvis jeg ikke gør noget ved det forsvinder det nok. Sådan tænker jeg lidt.. Jeg er forvirret oven i hovedet, ved ikke hvad jeg vil. Med noget overhoved.
Jeg ved slet ikke hvad der sker lige nu.

Weekenden var fucked up.. Jeg har aldrig været så fuld, og ked af det på samme tid – DÅRLIG cocktail. Heldigvis er Emil den sødeste dreng, var virkelig glad for han var der og passede på mig
 

AT  roder også rundt, skal aflevere synopsis i aften kl. 8, og mangler stadig en del. Jeg tager det ikke så tungt, i en større sammenhæng og i forhold til hvad der sker i den virkelig verden betyder det ikke en skid.

Har mest lyst til bare at ligge mig under dynen og ikke vågne igen sådan lige. Men det er nok for nemt, desværre.

.........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar