lørdag den 28. maj 2011

Myndig og det der..


Så fik jeg tilsendt Grundloven (med ordforklaringer vel og mærke) og har nu muligheden for et Dankort.
Men jeg føler mig sgu ikke meget mere voksen og moden end jeg gjorde for et par dage siden. Men sådan er det jo nok..

Jeg havde en rigtig dejlig aften, jeg sætter så stor pris på alle de mennesker der var der til at fejre mig. Det betyder mere end man lige sådan tænker over i hverdagene.

Lige nu sidder jeg og nyder ikke at skulle noget som helst. Det er mega rart. Det eneste der mangler er Nickolaj, savner ham ret meget lige nu. Han er på noget træningsweekend i Jylland..

Om lidt skal jeg have sushi og lagkage fra i går :-) :-) det er næsten bedre at man har så fantastiske rester dagen efter, end at havde dem på selve aftenen ;-)

God lørdag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar