onsdag den 31. august 2011



Det er så skønt, jeg møder kl. 10 fire dage om ugen - det er lige til at klare ;-)
Jeg ligger lige nu i min seng, og prøver at læse noget samfundsfag der er utroooolig uinteressant. Men Marie spurgte mig tidligere i dag "Hvad stemmer du egentlig Julie?" også var jeg sådan lidt mmmmhhm, det ved jeg ikke rigtig. "Men du ved da om du stemmer rød eller blå blok, ikke?" og selvom det lyder helt vildt tosset, så har jeg slet ikke skænket alt det politik en eneste tanke. Hvilket jeg virkelig burde!!!! Nu hvor jeg har muligheden for at stemme skal jeg sgu da gøre det, og ikke spille det med uvidenhed.
Så nu skal jeg læse samf! - for vi har jo netop meget om valget lige nu (surprise)

Nå, men billedet er fra Tyrkiet - savner det!

Godnaaaat 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar