onsdag den 3. august 2011

Ystad!








I dag har jeg været på stranden i Ystad - svært at gætte ud fra billederne huh! - med min søster, hendes kæreste og mine forældre :-) den tætteste strand på os, er i Ystad, så vi måtte lige køre en times tid. Men det var en rigtig hyggelig dag med dejligt varmt sommer vejr! 
Efter vi havde ligget og solet et par timer (kom ikke i vandet, det var for koldt) tog vi ind til byen hvor vi fik sushi og is, lækkert!

(det sidste billede var lige for at ødelægge at alle de andre billeder der er taget vandret... vi var også forbi et lille Loppis på vejen, med en trampolin, hehe)

Imorgen vender jeg hjemad igen - denne gang 4 real, da jeg jo på lørdag tager til Tyrkiet (jaaaa)
Det bliver nu også meget rart at være lidt hjemme inden jeg tager afsted.. :-)

God aften! XXXXXXXX KYS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar