søndag den 14. august 2011

Home sweet home......not

Så er jeg hjemme efter en fantastisk uge! Og har endda fået en flot farve også :-) jeg glæder mig til at vise en masse billeder af skønne Alanya, men jeg har ikke fået lagt dem over på min computer endnu, så i må nøjes med  et fra min iphone lige nu.


Jeg har fået badet, slappet af, spist på restaurent, shoppet, svedt, og solet mig. Også endda med den (tid tider) sødeste dreng på jorden, så kunne det ikke blive bedre. ;-)
Jeg saaavner også allerede de 35 grader - så er det danske vejr satme sørgeligt! Det helt vildt..

Lige nu sidder jeg i min seng i nattøj, min kuffert står stadig u-udpakket (kan man sige det?) og jeg kan ikke lige overskue at gøre det nu. Nickolaj er lige gået - efter man har været sammen uafbrudt i 7 dage er det meget underligt pludselig at være "alene", så vi har bare brugt dagen på at se School of Rock, How I Met Your Mother og spist sushi - dejligt! :-)

På onsdag starter det virkelige liv igen - puuuha.....

Glæd jer til billederne!

Mange kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar