fredag den 5. august 2011

Om ikke så længe....




......sidder jeg i flyveren på vej til Tyrkiet! Glæder mig rigtig meget, men af en eller anden grund er jeg også blevet helt vildt nervøs lige pludselig. Det underligt... men altså, det jo første gang jeg rejser sådan helt alene, så måske er det ikke så underligt alligevel..
Mine ting er pakket, mangler bare lige nogle få ting til min håndbagage også vil jeg ellers tage hjem til Nickolaj og sove i nat, og så tager vi ud i lufthavnen tiiiidligt imorgen.

I dag var jeg lige inde på strøget med Simone og Stine for at købe lidt forskelligt inden vi tager afsted, og udover det så fik jeg også købt min nye cykel tidligere i dag som jeg skal ned og hente lidt senere. Glæder mig til at køre en tur! (for en gangs skyld)

Men så ha' en god uge - jeg vil i hvert fald nyde det ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar