onsdag den 17. august 2011

NEW !

Første skoledag som 3.g'er overstået - lækkert! Har brugt dagen på, først at tage et smut med dem fra min klasse over på vores "sædvanlige" pizza sted og snakke lidt og spise. Bagefter tog Simone og jeg i Rødovre Centeret - et center man på ingen måde skal undervurdere ;-) fik købt en masse! kl. 17 tog jeg til min anden teori time - vores lærer sagde at vi var flittige elever der både var der i går og i dag, hehe. Efter det tog jeg ud i RC igen, da Only holdt V.I.P åbent med en masse ting på tilbud. Jeg gik kun efter en bestemt ting jeg havde set derinde tidligere på dagen, der var ikke så meget spænende ellers.
På billederne kan i se hvad det blev til....


Goodieback fra Only med Soundvenue, army grøn neglelak, sort basic top med lange ærmer, makeup fjerner serviet og et armbånd jeg dog har givet til min mor så det er ikke på billedet :-)


Denne lækre sag (sowwwy for kvaliteten.....) fik jeg til 200 kr. Very sweet. Den er sådan lidt grønlig i farven men stadig meget mørk. Det kan jeg godt lide.


Øreringe fra Pieces til 80 kr.


Net fra H&M til 179 kr. Det er rigtig læder, og den er faktisk rigtig flot!

Er for engangsskyld tilfreds med mine køb, så nu vil jeg med (forholdsvis) god samvittighed ligge mig under min dyne og nyde at jeg først skal møde kl. 10 imorgen! Udover det har min søster haft sin første dag i 1.g - puuuha, var helt nervøs på hendes vejne, men det er heldigivs vel overstået!

Godnat og kyskyss

xxxxxxxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar