søndag den 18. september 2011



Hej bloggen!
Jeg er lige kommet hjem fra biograftur med mine søde piger Simone, Stine og Simone. Vi så Crazy Stupid Love - okay film, men ville nok bare have set den på DVD hvis jeg kunne vælge om, hehe

Ringen på det første billede købte jeg i dag på strøget. Troede egentlig jeg var kommet over det med ugler, som alle også er så vilde med, men det var jeg vist ikke helt.. :-D
Det andet billede er fra tidligere i dag da min familie og jeg lige var nede i det nye hus.

Jeg håber ikke i tænker jeg er sådan en kedelig én der aldrig fester, men jeg er bare inde i en periode lige nu hvor jeg har mere lyst til at gå i biografen som i dag f.eks., eller bare ligge derhjemme og hygge. Men bare rolig, jeg fester skam (!)

Jeg vil gå i seng, da jeg imorgen skal op og løbe Støt Brysterne kvindeløb.......

kysss og godnat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar