mandag den 5. september 2011



Godmorgen! :)
Så er det mandag igen. Jeg har haft en rigtig dejlig weekend! Fredag blev brugt på introfest, lørdag sammen med familien og senere sammen med Nickolaj, og søndag blev brugt på lektier og Nickolaj.  Det er derfor jeg heller ikke har haft så meget tid til at blogge, men jeg skal nok komme efter det i den her uge :-)


Mig og Simone inden introfesten. Vi er her iført en lille fræk politi-sag, lolll :)


Mig og min søster under festen.......


Tømmermænd dagen efter. Jeg får simpelthen så mange tømmermænd for tiden! Hvad sker der for det.. Det ødelægger hele min dag, også selvom jeg ikke nødvendigvis sejler aftenen inden. Det sucks!

Puha -
at starte mandag morgen med regnvejr, det er altså ikke fedt!
God mandag dog :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar