lørdag den 10. september 2011

Jeg skal flytte!

Mine forældre har købt et sødt lille hus ca. 500 meter fra hvor vi bor nu. Lige nu bor vi i lejlighed, men de har altid ønsket sig et hus og det var et rigtig godt tilbud de fik. Så nu skal jeg flytte. Det ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal sige til, jeg er 18 år og har lejlighedens lækreste og største rum (bortset fra stuerne) og nu kommer jeg til at bo på 1.sal i et forholdvis lille værelse, dog med egen udgang til altan. Vores lejlighed er 150 kvm, huset er vidst lidt mindre. Så det er sådan bobbob :-) man ved jo heller ikke hvor længe jeg lige bliver boende, så det må de altså styre! Vi kan flytte ind fra d. 1 oktober, og derfor er vi selvfølgelig gået i gang med at sælge vores lejlighed nu, og derfor skal jeg nu bruge dagen på at få mit værelse til at se perfekt ud til når lejligheden skal vurderes på tirsdag. Vi skal jo helst have så meget for den som muligt ;-)

I aften skal jeg til pige middag hos Simone og efterfølgene til 2 x 18 års hos P og Neger (det kalder vi dem....)
God lørdag!

Kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar