mandag den 26. september 2011

hey hva så?


sidder lige og burde virkelig VIRKELIG gå i gang med samfundsfagsopgave til torsdag, men alt andet i verden er bare hundrede gange sjovere lige nu.. pis! jeg har heller ikke tid til at lave den imorgen fordi jeg skal til teori, så egentlig har jeg kun nu og imorgen aften efter kl. 8... flot julie! kan bare slet ikke tage mig sammen! 

nå, men det første billede er et outfitt billede, som jeg ved er rigtig inspirerende.....not!
og de to andre er faktisk ikke taget i dag, bare nogle jeg havde liggende på min iphone. Ringen har jeg fået af Nickolaj, den betyder rigtig meget for mig, er så glad for den. også er den jo bare virkelig smuk :-) 

er træt efter en "hård" weekend (er jo ikke vandt til at drikke tors, fre og lør) så har mest bare lyst til at gå i seng. men den går nok ikke lige.... 

god aften så.... 
xxxx


Ingen kommentarer:

Send en kommentar