tirsdag den 6. marts 2012


Er det muligt at se hvor klamt det ser ud???? 
Har gået rundt hele dagen med kæmpe sår i hovedet grundet fiktiv bilulykke. På vej tilbage mod mit hotel, kom jeg i tanke om at jeg havde glemt at fjerne det på settet, fordi der ikke var hverken vand eller spejle. Så har gået hele vejen ned gennem "strøget" (kalder de det - der er en monki, gina tricot og en h&m, heheh) med et kæmpe motherfucker sår i ansigtet. Det var derfor alle kiggede så underligt....

Må indrømme det har været en lidt hård dag, blev hentet kl. 6.45 på mit hotel, og er nu tilbage og sidder med min computer kl. 18. 
(til de af jer der ikke aner hvad jeg snakker om kan jeg fortælle at jeg lige nu er i Århus for at optage en kortfilm) 

Lige nu sidder jeg så på mit hotel og er helt smadret og sulten. Jeg kommer ikke til at kunne blogge så meget, da jeg for det første ikke rigtig har tid og jeg for det andet ikke har et kamera med. Så det bliver lidt blandet iPhone/photobooth billeder - i know u like. 

Langt indlæg, for en gangs skyld... 

Nu vil jeg gå i bad og derefter ud og finde noget mad. God aften til alle :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar