lørdag den 10. marts 2012

RIGTIG MANGE BILLEDER










En masse mixede billeder fra de sidste dages oplevelser. Har simpelthen haft så meget at se til de sidste par uger. Kender i ikke de perioder, hvor man laver noget konstant - og kun er hjemme for at pakke til det næste man skal, og når man så er ude, er man kontant tænkende på, at man skal huske at være dér kl. dét osv. 

For første gang siden jeg kom hjem fra Århus (torsdag aften) er jeg alene med min computer. Sygt. I aften skal jeg ikke noget, det er bare skønt. I går stod den på 80'er fest på min skole, og må indrømme at jeg her dagen derpå virkelig har haft nogle syge samtaler.. Aftenen endte på day'n'night med pizza og en fuld, gammel mand der faldt i søvn i sin stol, - så fuld at han ikke engang kunne betale for sin egen pizza, og skulle hentes hjem i en taxa. ret sjovt. 
Nu står den på at tjekke mails og se film med mine forældre. hehe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar