onsdag den 21. marts 2012



Godmorgen. 
Ovenstående billeder er taget netop nu, og beskriver meget godt hvad jeg laver og hvordan min dag kommer til at se ud. Jeg har idræt i skolen, og jeg er doven, så jeg tager tøjet på hjemmefra (heraf billedet af mine Nike Free) Da jeg vågnede op i morges havde jeg mega ondt i halsen - rigtig dårligt tegn på forkølelese, så sidder og drikker the med honning nu selvom jeg egentlig ikke er så vild med det. 

Willi ligger (eller rettere: lå) i ved siden af sin kurv og sov da jeg tog billedet, men inden jeg fik lagt billederne ind har han i mellemtiden nået at ligge under min stol og bide i mine snørrebånd og nu er han i gang med at at gå amok i en støvle. Tror han trænger til at komme ud. 

Ha' en dejlig dag. 

1 kommentar:

  1. Årh, hvor er den sød, som den ligger der ved siden af :)
    God bedring, det ville da være surt, at blive syg, så tæt på weekend! :)

    SvarSlet