onsdag den 7. marts 2012

STATUS

I løbet af de dage jeg har været i Århus (læs: to) har jeg indset, at jeg ikke er noget alene-menneske. Her gik jeg ellers og troede, at jeg var et af de slags mennesker der ville elske at være lidt alene.  Svaret er nej. N E J.  Jeg er ved at blive sindssyg af at bare gå rundt og chille alene når jeg får fri fra optagelserne.
Til gengæld - når jeg så er på optagelser har jeg det så hyggeligt. Holdet er så søde, og jeg nyder det fuldt ud. J


Lige nu ser jeg venner og skal snart til at spise. Er helt færdig, og skal møde kl. 6 imorgen tidlig, puha!
Udover det, er det næsten pinligt, så meget jeg frydede mig da jeg i går aftes kom i tanke om, at selvom jeg bor på hotel stadig har TV2…  Er i klar over hvor meget det betyder?  Hehehe 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar