lørdag den 30. juli 2011


Endnu en dag på arbejdet er overstået og jeg sidder lige nu og ser Kongen af Queens, lol.
Genierne derude (altså i Fona) fik liv i min telefon igen, så jeg er glad og til freds lige nu :-)


Lige et billede mere af mine lækre høretelefoner - de fortjente et ordenligt kamera også!


Har prøvet mig lidt frem med både saltvandsspray og glansspray, men jeg må indrømme at begge dele ikke er heeelt fantastiske. Saltvandsprayen gør ens hår meget tørt (ligesom det rigtige saltvand) og det bekymrer mig lidt.. Jeg bruger det dog stadig, da man kan få nogle ret fine fald (hvis man er heldig, det er ikke hver gang det virker for mig) Glanssprayen gør ens hår mere fedtet end glansfuldt og jeg føler ikke rigtig jeg får mere ud af den end dét.. (altså fedtet hår) DOG bliver jeg ved med at teste begge dele og give det en chance mere i håb om at jeg en dag lærer at mestre det.. :-)


Jeg er begyndt at skrive en pakkeliste, nu er der jo kun en uge til mig og Nickolaj tager ned til det dejligt varme Tyrkiet :-) Nogle gode råd til hvad man tager med?

I aften skal jeg i byen og give den gaaaaas, danse og drikke øl, det er længe siden!
Måske ses vi derude?

KYS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar