mandag den 11. juli 2011

Mums

Er hjemme fra Sverige igen. Havde en rigtig hyggelig tur,  var der jo kun 3 dage, så det var lige til at overskue :-)
Mhhmmmm, har haft en skøn skøn dag :-) vågnede op med N, havde okay mange tømmermænd efter lidt for meget rødvin og øl dagen inden, gik ned i køkkenet for at fråde noget mad, men alt var for gammelt, så vi endte med at spise mozzarella ... vi prøvede dog også at lave spejlæg med de 3 ud af 5 æg der var gode, men så brændte det hele på, og vi endte til sidst med at smide det hele ud og gik op på en café tæt på ham og fik brunch, jaaaatak.
Så tog vi hjem igen, sov til et afsnit Venner og chillede for sygt. Elsker sommerferie!

Senere mødtes jeg med min søde pige Marie, vi lavede smoothies og speed-snakkede og 2 timer, hun tager desværre bare allerede på ferie i aften - eller imorgen hvis jeg kan få hende overtalt.. Håber det lidt! Marie er min ældste veninde, har kendt hende siden jeg var 6 år! hun er meget speciel for mig :-)

Er begyndt at glæde mig så meget til Alanya til august! Glæder mig til at stor hvid sandstrand og SOL og VARME, det bliver så fucking sweet. 


(www.weheartit.com)

Nu skal jeg spise med min søde familie! See u 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar