fredag den 29. juli 2011

Your energy when you touch me


Hjemme igenigenigen. Denne gang for at arbejde imorgen, hvilket jeg på ingen måde orker. hm...
Det var nogle rigtig dejlige dage i Sverige, især da Nickolaj kom derop, man kommer virkelig ned på et helt andet niveau når man laver ingenting, dejligt.

Jeg tæller dagene til jeg skal rejse, og er lige i øjeblikket LYKKELIG for at vi har valgt at gøre det så sent, lige inden skolen starter. Så kommer man direkte fra solen af, mens andre har gået længe med dårligt vejr, hehehehe (nu jeg ond, sorry, det kan jo sagtens nå at vende)

Min søde baby (altså min HELT NYE iphone) er nu allerede gået i stykker. Flot. Der havde været nogle lidt underlige problemer med den, nogle af spillene frøs, sms'erne opdaterede ikke, mine album så underlige ud osv., så jeg ville prøve at slukke og tænde den. Men det skulle jeg nok ikke have gjort, for nu vil den bare ikke tænde igen..... den er bare sort med det der "opdatere" symbol i midten, og det har den været i 2 timer nu. LORT. Håber jeg kan få en ny - eller at der er nogle der ved hvad der forgår!

I aften ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal endnu, skal jo på arbejde imorgen, så der er nok ikke så mange muligheder :-/

Men god fredag derude, håber den bliver god! (trods mit lidt deprimerende indlæg...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar