onsdag den 20. juli 2011

Nickolaj



Det er aldrig rigtig sjovt at læse om kærester og kæresteting på en blog - jeg synes i hvert fald ikke det er specielt spænende. Selvfølgelig kommer der noget op engang i mellem, det kan ikke rigtig undgås når det fylder så meget i hverdagen.

Men lige i dag, vil jeg dog vie hele dette indlæg til min, fordi han er den sødeste og dejligste dreng på jorden. I dag har vi været sammen i 14 måneder (WTFFFFF) og det har været de bedste overhoved! :-) lige nu kan jeg ikke rigitg forestille mig et liv uden ham (uden det skal lyde alt for corny) jeg elsker ham så højt, og er glad for at jeg har ham!

Jeg kommer ikke til at se ham i dag, da jeg jo stadig er i Sverige (i lortevejr, btw) men heldigivs ses vi imorgen aften, hvilket også er helt ok! :-)

Nu vil jeg nyde freden (de andre er ude og gå tur i regnvejr)

SESSS

2 kommentarer:

  1. Lækker lækker blog, fantastiske billeder m.m.
    Jeg vil med stor glæde følge den.

    De bedste hilsner fra
    Julie Mikkeline

    www.julie-mikkeline.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Wow, tusind tak! :-) Det er jeg rigtig glad for!

    SvarSlet