mandag den 25. juli 2011

Tilbage til Sverige


Jeg må hellere lade være med at blive for vandt til at tage billeder med telefonen - selvom det både er nemt og   hurtigt, men kvaliteten er ikke helt i top. Men i skal nok forvente at det bliver til en del af disse nødløsninger :)

Fortiden pendler jeg lidt mellem mit sommerhus i Sverige og min lejlighed i København. Nu er jeg tilbage i Sverige igen, og skal være her en uges tid :-)

Jeg er simpelthen så glad for mine to nyeste køb - iPhone 4 og et par Bose høretelefoner. Det er bare noget helt andet at høre musik på sådan et par.. (billeder kommer senere - de er SÅ flotte!)



Har brugt dagen på Strøget med Nicko (han bliver nok sur når han ser det her billede... sorry!) Det første billede er af min smukke lillesøster. Både skjorten og crew neck'en er fra genbrug - rigtig gode køb!

God mandag aften, looooooove

Ingen kommentarer:

Send en kommentar