søndag den 17. juli 2011

Todayyyyy

Hello :-) 

Hvor jeg elsker bare slet ikke at lave noget. Det er så skønt, man kan gøre lige hvad man har lyst til. Altså jeg mener, idag har jeg brugt min dag på:
- at løbe + 3 x 15 øvelser (yyess fik det endelig gjort)

- at læse min bog færdig (Pandekagehuset af Carin Gerhardsen, ikke noget specielt, men rigtig god slutning!)

- at kigge på andre blogs

- at bruge msn's webcam (lollll)

- IKKE at spise noget usundt overhoved (okay, indtil videre ikk')

- at prøve at finde en god guide til en flad mave på 14 dage (lykkedes ikke)

- at prøve at få www.icefilms.info op og køre så jeg døgnet rundt kan stene (selv de nyeste biograf - ) film og
serier :-) jaaaaa... (men det lykkedes heller ikke)

- at stalke andre på face (årh mand...)

- ulitimativt at stene www.fuuuucomics.tumblr.com (haha)

Og det vil jeg blive ved med resten af dagen :-) vejret ser jo ikke ligefrem indbydene ud, hvad sker der for det danske sommervejr? (og det svenske lige nu for den sags skyld)

- godt jeg snart skal afsted siger jeg bare!

God søndag, håber i for brugt den lige så konstruktivt som mig, lol

Ingen kommentarer:

Send en kommentar