tirsdag den 5. juli 2011

Tilbage til det normale liv...






Puha, er vidst ved at være nogenlunde oven på igen. Har haft en skøn uge i Roskilde med en masse god musik, søde, fulde, klamme, mennesker, mad, dans og grin. men det er virkelig også rart at være hjemme for good!

Af en eller anden grund kan jeg ikke rigtig sove så meget som jeg gerne vil? Måske er her for stille.. Min kæreste kan til gengæld godt, i går sov han til kl. 2, og nu sover han også. Det er lidt irriterende at jeg ikke kan, men tanken om at han ligger i min seng er heller ikke helt dårlig.

I den her uge skal jeg ingenting. Har ingen planer overhoved.. Det er helt fantastisk. Det kunne være jeg skulle komme i gang med det der løbe-noget - hvis jeg kan huske hvordan man gør altså.

Nu vil jeg lave noget morgenmad, og nyde dagen og vejret!

Mange kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar